Novinka: rýchle a jednoduché nahlasovanie porúch vďaka Fixatio
04. 03. 2021 12.56 hod.
Pokazená chladnička, poškodený nábytok alebo záchod, ktorý nesplachuje? Už dnes môžete tieto poruchy nahlásiť jednoducho a rýchlo vďaka aplikácii v mobile. Vašu požiadavku dostanú kolegovia z údržby a podľa priority zaradia do poradovníka.
Ako na to?
- Stiahnite si aplikáciu Fixatio.
- Po inštalácií otvorte aplikáciu a potvrďte prístup ku kamere (je potrebný na načítanie QR kódu).
- Pre nahlásenie požiadavky kliknite na "ZADAJTE NOVÚ POŽIADAVKU".
- Načítaním QR kódu, ktorý je umiestnený na viditeľnom mieste (napríklad dvere izby), určíte miesto, kde sa má oprava vykonať.
- Pokračujte buď pridaním fotografií alebo popisom požiadavky (okno nová požiadavka obsahuje: popis požiadavky, kategóriu, stupeň urgencie, kontakt na osobu zadávajúcu požiadavku a možnosť upozorňovať na priebeh riešenia).
- Po uložení sa požiadavka automaticky zobrazí v systéme na dispečingu údržby.
Stiahnite si aplikáciu ešte dnes tu: Android alebo IOS.