NAHLASOVANIE PORÚCH
Prosíme ubytovaných, aby poruchy nahlasovali dvoma spôsobmi:
1. e-mailom na mlyny.udrzba@uniba.sk
V maili, prosím, uveďte nasledovné údaje:
- meno a priezvisko,
- objekt,
- blok,
- izbu,
- stručne a jasne špecifikovanú závadu.
Príklad: Frederik Vadný, ADD 111, prasknutá bočná lišta na posteli, neodteká voda z umývadla.
2. osobne na dispečingu
Dispečing nájdete v Átriových domkoch, na prízemí bloku T, kancelária č. 8 v čase od 07.00 - 15.00 h (počas pracovného týždňa).
Havarijné situácie nahlasujte na najbližšej vrátnici. Vrátna služba túto informáciu posunie na správne miesto alebo kontaktujte NOSTOP SOS linku: 0918 110 055.
Ďakujeme za spoluprácu.